G. YILDIRIM, "2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ," MILLI EGITIM , vol.51, no.233, pp.665-687, 2022
YILDIRIM, G. 2022. 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ. MILLI EGITIM , vol.51, no.233 , 665-687.
YILDIRIM, G., (2022). 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ. MILLI EGITIM , vol.51, no.233, 665-687.
YILDIRIM, Gülsüm. "2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ," MILLI EGITIM , vol.51, no.233, 665-687, 2022
YILDIRIM, Gülsüm. "2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ." MILLI EGITIM , vol.51, no.233, pp.665-687, 2022
YILDIRIM, G. (2022) . "2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ." MILLI EGITIM , vol.51, no.233, pp.665-687.
@article{article, author={Gülsüm YILDIRIM}, title={2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ}, journal={MILLI EGITIM}, year=2022, pages={665-687} }