A. AKBABA And T. Melih, "İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , 2015
AKBABA, A. And Melih, T. 2015. İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies .
AKBABA, A., & Melih, T., (2015). İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ. The Journal of Academic Social Science Studies .
AKBABA, Ahmet, And Tüzemen Melih. "İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ," The Journal of Academic Social Science Studies , 2015
AKBABA, Ahmet And Melih, Tüzemen. "İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies , 2015
AKBABA, A. And Melih, T. (2015) . "İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ." The Journal of Academic Social Science Studies .
@article{article, author={Ahmet AKBABA And author={Tüzemen Melih}, title={İLKOKUL 1 2 VE 3 SINIFLARDA ÖDEV VERMENİNPEDAGOJİK BOYUTUNUN İLGİLİ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={The Journal of Academic Social Science Studies}, year=2015}