Ö. TUTAL, "Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.3, no.67, pp.95-108, 2018
TUTAL, Ö. 2018. Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.3, no.67 , 95-108.
TUTAL, Ö., (2018). Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi. THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.3, no.67, 95-108.
TUTAL, Özgür. "Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi," THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.3, no.67, 95-108, 2018
TUTAL, Özgür. "Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.3, no.67, pp.95-108, 2018
TUTAL, Ö. (2018) . "Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi." THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES , vol.3, no.67, pp.95-108.
@article{article, author={Özgür TUTAL}, title={Öğretimi ayrıntılandırma kuramına dayalı matematik öğretiminin öğrencilerin akademik başarılarına ve öğrenilenlerin kalıcılığına etkisi}, journal={THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES}, year=2018, pages={95-108} }