Atıf Formatları
Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. SU Et Al. , "Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)," Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, pp.400-414, 2021

SU, Ş. Et Al. 2021. Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği). Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2 , 400-414.

SU, Ş., SAĞLAM, A., SU, R., & KAYNAR, O., (2021). Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği). Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, 400-414.

SU, ŞÜKRÜ Et Al. "Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)," Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, 400-414, 2021

SU, ŞÜKRÜ Et Al. "Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)." Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, pp.400-414, 2021

SU, Ş. Et Al. (2021) . "Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)." Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi , vol.6, no.2, pp.400-414.

@article{article, author={ŞÜKRÜ SU Et Al. }, title={Özel Yetenekli Öğrencilerin Tarih Dersine İlişkin Algı Düzeylerinin Metaforlarla İncelenmesi (BİLSEM Örneği)}, journal={Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi}, year=2021, pages={400-414} }