M. TUNCER And Ö. YILMAZ, "Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi," International Journal of Human Sciences , vol.14, no.2, pp.1273-1283, 2017
TUNCER, M. And YILMAZ, Ö. 2017. Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi. International Journal of Human Sciences , vol.14, no.2 , 1273-1283.
TUNCER, M., & YILMAZ, Ö., (2017). Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi. International Journal of Human Sciences , vol.14, no.2, 1273-1283.
TUNCER, MURAT, And Ömer YILMAZ. "Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi," International Journal of Human Sciences , vol.14, no.2, 1273-1283, 2017
TUNCER, MURAT And YILMAZ, Ömer. "Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi." International Journal of Human Sciences , vol.14, no.2, pp.1273-1283, 2017
TUNCER, M. And YILMAZ, Ö. (2017) . "Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi." International Journal of Human Sciences , vol.14, no.2, pp.1273-1283.
@article{article, author={MURAT TUNCER And author={Ömer YILMAZ}, title={Üst biliş düşünme becerileri ve bilimsel araştırma özyeterliği arasındaki ilişkinin regresyon analizi ve yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2017, pages={1273-1283} }