Atıf Formatları
Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. BOĞAR, "Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.4, no.10, pp.223-234, 2017

BOĞAR, Y. 2017. Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.4, no.10 , 223-234.

BOĞAR, Y., (2017). Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi. The Journal of International Education Science , vol.4, no.10, 223-234.

BOĞAR, Yurdagül. "Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi," The Journal of International Education Science , vol.4, no.10, 223-234, 2017

BOĞAR, Yurdagül. "Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.4, no.10, pp.223-234, 2017

BOĞAR, Y. (2017) . "Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi." The Journal of International Education Science , vol.4, no.10, pp.223-234.

@article{article, author={Yurdagül BOĞAR}, title={Türkiye’de ve Amerika Birleşik Devletleri’nde Öğretmenlere Yönelik Mesleki Gelişim Programlarının İncelenmesi}, journal={The Journal of International Education Science}, year=2017, pages={223-234} }