İ. BİLGEN And G. VEZİR OĞUZ, "Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul," NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.1, pp.77-91, 2017
BİLGEN, İ. And VEZİR OĞUZ, G. 2017. Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.1 , 77-91.
BİLGEN, İ., & VEZİR OĞUZ, G., (2017). Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul. NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.1, 77-91.
BİLGEN, İlknur, And GÜLSÜM VEZİR OĞUZ. "Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul," NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.1, 77-91, 2017
BİLGEN, İlknur And VEZİR OĞUZ, GÜLSÜM V. . "Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul." NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.1, pp.77-91, 2017
BİLGEN, İ. And VEZİR OĞUZ, G. (2017) . "Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul." NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , vol.5, no.1, pp.77-91.
@article{article, author={İlknur BİLGEN And author={GÜLSÜM VEZİR OĞUZ}, title={Loyalty in City Marketing: The Case of Istanbul}, journal={NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ}, year=2017, pages={77-91} }