Atıf Formatları
Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DURAN Et Al. , "Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler," ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, pp.742-760, 2016

DURAN, M. Et Al. 2016. Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler. ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3 , 742-760.

DURAN, M., DORUK, M., & KAPLAN, A., (2016). Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler. ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, 742-760.

DURAN, MURAT, Muhammet DORUK, And ABDULLAH KAPLAN. "Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler," ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, 742-760, 2016

DURAN, MURAT Et Al. "Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler." ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, pp.742-760, 2016

DURAN, M. DORUK, M. And KAPLAN, A. (2016) . "Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler." ELEMENTARY EDUCATION ONLINE , vol.15, no.3, pp.742-760.

@article{article, author={MURAT DURAN Et Al. }, title={Ortaokul Öğrencilerinin Zihinden Hesaplama Yaparken Kullandıkları Stratejiler}, journal={ELEMENTARY EDUCATION ONLINE}, year=2016, pages={742-760} }