Atıf Formatları
Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. TAŞ KAYA And Z. U. ÖZKARA, "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi," International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023 , pp.11-13, 2023

TAŞ KAYA, A. And ÖZKARA, Z. U. 2023. Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi. International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023 , 11-13.

TAŞ KAYA, A., & ÖZKARA, Z. U., (2023). Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi . International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023 (pp.11-13).

TAŞ KAYA, AYNUR, And ZÜLFİ UMUT ÖZKARA. "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi," International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023, 2023

TAŞ KAYA, AYNUR T. And ÖZKARA, ZÜLFİ U. . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi." International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023 , pp.11-13, 2023

TAŞ KAYA, A. And ÖZKARA, Z. U. (2023) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi." International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023 , pp.11-13.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYNUR TAŞ KAYA And author={ZÜLFİ UMUT ÖZKARA}, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluk ile Müşteri Sadakati Arasındaki İlişki: Olumlu Duygu Durumunun Aracılık Etkisi}, congress name={International Symposium on Business and Economics (ISBE) 2023}, city={}, country={}, year={2023}, pages={11-13} }