Ö. TUTAL Et Al. , "Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.917-943, 2016
TUTAL, Ö. Et Al. 2016. Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Antalya, Turkey), 917-943.
TUTAL, Ö., KAÇİRE, İ., & ATABEY, E., (2016). Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması . 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi (pp.917-943). Antalya, Turkey
TUTAL, Özgür, İLHAN KAÇİRE, And ERKAN ATABEY. "Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Turkey, 2016
TUTAL, Özgür Et Al. "Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.917-943, 2016
TUTAL, Ö. KAÇİRE, İ. And ATABEY, E. (2016) . "Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Antalya, Turkey, pp.917-943.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Özgür TUTAL Et Al. }, title={Öğretmen Eğitiminde Kullanılan Alternatif Öğretim Yöntemlerinin Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, congress name={4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2016}, pages={917-943} }