Atıf Formatları
Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. KAMIŞLI Et Al. , "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.2, pp.451-467, 2020

KAMIŞLI, H. Et Al. 2020. Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.2 , 451-467.

KAMIŞLI, H., OLKUN, S., & KARSLI ÇALAMAK, E., (2020). Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.2, 451-467.

KAMIŞLI, Halil, SİNAN OLKUN, And ELİF KARSLI ÇALAMAK. "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.2, 451-467, 2020

KAMIŞLI, Halil Et Al. "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.2, pp.451-467, 2020

KAMIŞLI, H. OLKUN, S. And KARSLI ÇALAMAK, E. (2020) . "Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.34, no.2, pp.451-467.

@article{article, author={Halil KAMIŞLI Et Al. }, title={Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmenliği Lisans Programlarının Çocuğun Bütünsel Gelişimi Açısından Değerlendirilmesi}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2020, pages={451-467} }