A. YOLDAŞ And H. YAŞAR, "Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği )," 2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018) , Antalya, Turkey, pp.159, 2018
YOLDAŞ, A. And YAŞAR, H. 2018. Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği ). 2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018) , (Antalya, Turkey), 159.
YOLDAŞ, A., & YAŞAR, H., (2018). Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği ) . 2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018) (pp.159). Antalya, Turkey
YOLDAŞ, ADNAN, And HİKMET YAŞAR. "Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği )," 2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018), Antalya, Turkey, 2018
YOLDAŞ, ADNAN And YAŞAR, HİKMET. "Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği )." 2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018) , Antalya, Turkey, pp.159, 2018
YOLDAŞ, A. And YAŞAR, H. (2018) . "Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği )." 2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018) , Antalya, Turkey, p.159.
@conferencepaper{conferencepaper, author={ADNAN YOLDAŞ And author={HİKMET YAŞAR}, title={Öğrencilerin Sosyal Medya Aracılığıyla, Edindiği Aktivite Ve Mesleki Becerilerinin Ekonomiye Yansıması Analizi (Hakkâri Üniversitesi Çölemerik MYO Örneği )}, congress name={2nd European Conference on Science, Art Culture (ECSAC 2018)}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2018}, pages={159} }