Citation Formats
Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. YÜKSEL Et Al. , "Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi," Elementary Education Online , vol.17, no.2, pp.864-873, 2018

YÜKSEL, M. Et Al. 2018. Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi. Elementary Education Online , vol.17, no.2 , 864-873.

YÜKSEL, M., SEVİM, E., & Çelimli, Ç., (2018). Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi. Elementary Education Online , vol.17, no.2, 864-873.

YÜKSEL, MÜGE, ERDEM SEVİM, And Çağla Çelimli. "Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi," Elementary Education Online , vol.17, no.2, 864-873, 2018

YÜKSEL, MÜGE Et Al. "Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi." Elementary Education Online , vol.17, no.2, pp.864-873, 2018

YÜKSEL, M. SEVİM, E. And Çelimli, Ç. (2018) . "Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi." Elementary Education Online , vol.17, no.2, pp.864-873.

@article{article, author={MÜGE YÜKSEL Et Al. }, title={Examination of the relationship between test anxiety and selective attention among adolescents Ergenlerde sınav kaygısı ve seçici dikkat arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2018, pages={864-873} }