Atıf Formatları
Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. GÜL Et Al. , "Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım," Journal of Educational Sciences Research , vol.6, no.1, pp.117-133, 2016

GÜL, E. Et Al. 2016. Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım. Journal of Educational Sciences Research , vol.6, no.1 , 117-133.

GÜL, E., DOĞAN, Ç., ÇOKLUK BÖKEOĞLU, Ö., & KAYRİ, M., (2016). Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım. Journal of Educational Sciences Research , vol.6, no.1, 117-133.

GÜL, Emrah Et Al. "Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım," Journal of Educational Sciences Research , vol.6, no.1, 117-133, 2016

GÜL, Emrah Et Al. "Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım." Journal of Educational Sciences Research , vol.6, no.1, pp.117-133, 2016

GÜL, E. Et Al. (2016) . "Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım." Journal of Educational Sciences Research , vol.6, no.1, pp.117-133.

@article{article, author={Emrah GÜL Et Al. }, title={Türkiye de geniş ölçekli sınavlarda açık uçlu madde kullanımına yönelik görüşler Fenomonojik bir yaklaşım}, journal={Journal of Educational Sciences Research}, year=2016, pages={117-133} }