H. Kamışlı, "Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi," Elementary Education Online , vol.18, no.4, pp.1539-1549, 2019
Kamışlı, H. 2019. Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi. Elementary Education Online , vol.18, no.4 , 1539-1549.
Kamışlı, H., (2019). Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi. Elementary Education Online , vol.18, no.4, 1539-1549.
Kamışlı, Halil. "Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi," Elementary Education Online , vol.18, no.4, 1539-1549, 2019
Kamışlı, Halil. "Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi." Elementary Education Online , vol.18, no.4, pp.1539-1549, 2019
Kamışlı, H. (2019) . "Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi." Elementary Education Online , vol.18, no.4, pp.1539-1549.
@article{article, author={Halil KAMIŞLI}, title={Evaluation of elementary school teacher education undergraduate program in terms of multicultural education concepts Sınıf öğretmenliği lisans programının çok kültürlü eğitim kavramları açısından değerlendirilmesi}, journal={Elementary Education Online}, year=2019, pages={1539-1549} }