Atıf Formatları
Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. TUTAL, "Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi," Journal of Sustainable Educational Studies , vol.4, no.4, pp.261-276, 2023

TUTAL, Ö. 2023. Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Journal of Sustainable Educational Studies , vol.4, no.4 , 261-276.

TUTAL, Ö., (2023). Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi. Journal of Sustainable Educational Studies , vol.4, no.4, 261-276.

TUTAL, Özgür. "Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi," Journal of Sustainable Educational Studies , vol.4, no.4, 261-276, 2023

TUTAL, Özgür. "Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi." Journal of Sustainable Educational Studies , vol.4, no.4, pp.261-276, 2023

TUTAL, Ö. (2023) . "Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi." Journal of Sustainable Educational Studies , vol.4, no.4, pp.261-276.

@article{article, author={Özgür TUTAL}, title={Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerileri ile eğitim felsefesi eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi}, journal={Journal of Sustainable Educational Studies}, year=2023, pages={261-276} }