Atıf Formatları
Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. KAYA And Y. ERGENEKON, "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği," Turkish Journal of Special Education Research and Practice , 2024

KAYA, F. And ERGENEKON, Y. 2024. Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği. Turkish Journal of Special Education Research and Practice .

KAYA, F., & ERGENEKON, Y., (2024). Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği. Turkish Journal of Special Education Research and Practice .

KAYA, FEYAT, And YASEMİN ERGENEKON. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği," Turkish Journal of Special Education Research and Practice , 2024

KAYA, FEYAT And ERGENEKON, YASEMİN. "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği." Turkish Journal of Special Education Research and Practice , 2024

KAYA, F. And ERGENEKON, Y. (2024) . "Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği." Turkish Journal of Special Education Research and Practice .

@article{article, author={FEYAT KAYA And author={YASEMİN ERGENEKON}, title={Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Çocuklara Yaya Becerilerinin Öğretiminde Video Modelle Öğretimin Etkililiği}, journal={Turkish Journal of Special Education Research and Practice}, year=2024}