İ. H. YAPRAK And G. KORKMAZER, "Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.7, pp.168-183, 2015
YAPRAK, İ. H. And KORKMAZER, G. 2015. Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.7 , 168-183.
YAPRAK, İ. H., & KORKMAZER, G., (2015). Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.7, 168-183.
YAPRAK, İBRAHİM, And GÜLESER KORKMAZER. "Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.7, 168-183, 2015
YAPRAK, İBRAHİM H. And KORKMAZER, GÜLESER. "Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.7, pp.168-183, 2015
YAPRAK, İ. H. And KORKMAZER, G. (2015) . "Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.3, no.7, pp.168-183.
@article{article, author={İBRAHİM HALİL YAPRAK And author={GÜLESER KORKMAZER}, title={Almanca Dil Bilgisi Öğretiminde Kullanılan Doğrudan ve Dolaylı Anlatma Yöntemlerinin Analizi}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2015, pages={168-183} }