Atıf Formatları
Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ŞAHİN, "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, pp.31-46, 2014

ŞAHİN, M. 2014. Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1 , 31-46.

ŞAHİN, M., (2014). Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi. Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, 31-46.

ŞAHİN, Mehmet. "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi," Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, 31-46, 2014

ŞAHİN, Mehmet. "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, pp.31-46, 2014

ŞAHİN, M. (2014) . "Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi." Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.23, no.1, pp.31-46.

@article{article, author={Mehmet ŞAHİN}, title={Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Görsel Tasarım İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={31-46} }