Atıf Formatları
İki Kere Farklılık Üzerine Bir Çalışma: Özel Yetenekli Öğrencilerde Öğrenme Güçlüğü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. SAĞLAM And S. ÇİFTÇİ, "A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.58, pp.218-231, 2022

SAĞLAM, A. And ÇİFTÇİ, S. 2022. A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.58 , 218-231.

SAĞLAM, A., & ÇİFTÇİ, S., (2022). A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.58, 218-231.

SAĞLAM, ABDULKADİR, And Serkan ÇİFTÇİ. "A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.58, 218-231, 2022

SAĞLAM, ABDULKADİR And ÇİFTÇİ, Serkan. "A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.58, pp.218-231, 2022

SAĞLAM, A. And ÇİFTÇİ, S. (2022) . "A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , no.58, pp.218-231.

@article{article, author={ABDULKADİR SAĞLAM And author={Serkan ÇİFTÇİ}, title={A Study On Twice Exceptional: Learning Difficulty In Gifted Students}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2022, pages={218-231} }