Atıf Formatları
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN COVİD-19 NEDENİYLE ARA VERİLEN EĞİTİME YENİDEN BAŞLANMASI HAKKINDA GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ: NİTEL BİR ARAŞTIRMA
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. BERK, "EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı, pp.84-124, 2021

BERK, S. 2021. EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı , 84-124.

BERK, S., (2021). EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı, 84-124.

BERK, Savaş. "EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı, 84-124, 2021

BERK, Savaş. "EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı, pp.84-124, 2021

BERK, S. (2021) . "EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.34, no.30. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Özel Sayısı, pp.84-124.

@article{article, author={Savaş BERK}, title={EXAMINING THE VIEWS OF SPECIAL EDUCATION TEACHERS ON THE RESUMPTION OF EDUCATION INTERRUPTED DUE TO COVID-19: A QUALITATIVE RESEARCH}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2021, pages={84-124} }