S. BERK, "OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER," ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION , vol.2, no.2, pp.157-171, 2014
BERK, S. 2014. OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER. ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION , vol.2, no.2 , 157-171.
BERK, S., (2014). OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER. ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION , vol.2, no.2, 157-171.
BERK, Savaş. "OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER," ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION , vol.2, no.2, 157-171, 2014
BERK, Savaş. "OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER." ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION , vol.2, no.2, pp.157-171, 2014
BERK, S. (2014) . "OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER." ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION , vol.2, no.2, pp.157-171.
@article{article, author={Savaş BERK}, title={OTİZMLİ ÇOCUKLARDA MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN GÜÇLÜKLER}, journal={ASIAN JOURNAL OF INSTRUCTION}, year=2014, pages={157-171} }