Atıf Formatları
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. SAĞLAM, "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI," CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017

SAĞLAM, F. 2017. ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI. CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi .

SAĞLAM, F., (2017). ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI . CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi

SAĞLAM, Firdevs. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI," CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, 2017

SAĞLAM, Firdevs. "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI." CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi , 2017

SAĞLAM, F. (2017) . "ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI." CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Firdevs SAĞLAM}, title={ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ATIK NESNELERİN GÖRSEL SANATLAR DERSİNDE KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARI}, congress name={CEAD 2. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={}, country={}, year={2017}}