Ö. TUTAL And T. YAZAR, "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Turkey, 2017
TUTAL, Ö. And YAZAR, T. 2017. Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması. 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , (Muğla, Turkey).
TUTAL, Ö., & YAZAR, T., (2017). Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması . 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey
TUTAL, Özgür, And TAHA YAZAR. "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması," 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Turkey, 2017
TUTAL, Özgür And YAZAR, TAHA. "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Turkey, 2017
TUTAL, Ö. And YAZAR, T. (2017) . "Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması." 5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi , Muğla, Turkey.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Özgür TUTAL And author={TAHA YAZAR}, title={Ters-Yüz Sınıf Yaklaşımının Akademik Başarıya Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması}, congress name={5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2017}}