G. VEZİR OĞUZ And İ. Bilgen, "The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.51-72, 2017
VEZİR OĞUZ, G. And Bilgen, İ. 2017. The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2 , 51-72.
VEZİR OĞUZ, G., & Bilgen, İ., (2017). The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul. İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, 51-72.
VEZİR OĞUZ, GÜLSÜM, And İlknur BİLGEN. "The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul," İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, 51-72, 2017
VEZİR OĞUZ, GÜLSÜM V. And Bilgen, İlknur. "The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.51-72, 2017
VEZİR OĞUZ, G. And Bilgen, İ. (2017) . "The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul." İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.4, no.2, pp.51-72.
@article{article, author={GÜLSÜM VEZİR OĞUZ And author={İlknur BİLGEN}, title={The Influence of Corporate Social Responsibility on Purchase Intention: A Research in Istanbul}, journal={İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2017, pages={51-72} }