Atıf Formatları
Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. YAZAR And Ö. TUTAL, "Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.1, pp.1-22, 2023

YAZAR, T. And TUTAL, Ö. 2023. Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.1 , 1-22.

YAZAR, T., & TUTAL, Ö., (2023). Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması. Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.1, 1-22.

YAZAR, TAHA, And Özgür TUTAL. "Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması," Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.1, 1-22, 2023

YAZAR, TAHA And TUTAL, Özgür. "Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.1, pp.1-22, 2023

YAZAR, T. And TUTAL, Ö. (2023) . "Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması." Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.36, no.1, pp.1-22.

@article{article, author={TAHA YAZAR And author={Özgür TUTAL}, title={Ters-yüz öğrenmenin motivasyona etkisi: Bir meta-analiz çalışması}, journal={Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={1-22} }