Atıf Formatları
0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. KAYA Et Al. , "0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.31, no.1, pp.167-187, 2018

KAYA, G. Et Al. 2018. 0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.31, no.1 , 167-187.

KAYA, G., AÇAR, D., & GÜNEŞ, G., (2018). 0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci. Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.31, no.1, 167-187.

KAYA, GÜLÇİN, DAVUT AÇAR, And GÖKHAN GÜNEŞ. "0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci," Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.31, no.1, 167-187, 2018

KAYA, GÜLÇİN Et Al. "0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.31, no.1, pp.167-187, 2018

KAYA, G. AÇAR, D. And GÜNEŞ, G. (2018) . "0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci." Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.31, no.1, pp.167-187.

@article{article, author={GÜLÇİN KAYA Et Al. }, title={0 – 12 yaş çocuklarda problem davranışları olumlu yönde geliştirilme süreci}, journal={Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2018, pages={167-187} }