Atıf Formatları
Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. SAĞLAM Et Al. , "Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi," Tarih Okulu Dergisi , no.46, pp.1605-1629, 2020

SAĞLAM, A. Et Al. 2020. Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi. Tarih Okulu Dergisi , no.46 , 1605-1629.

SAĞLAM, A., BAŞ, Ö., & AKYOL, H., (2020). Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi. Tarih Okulu Dergisi , no.46, 1605-1629.

SAĞLAM, ABDULKADİR, ÖZLEM BAŞ, And HAYATİ AKYOL. "Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi," Tarih Okulu Dergisi , no.46, 1605-1629, 2020

SAĞLAM, ABDULKADİR Et Al. "Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi." Tarih Okulu Dergisi , no.46, pp.1605-1629, 2020

SAĞLAM, A. BAŞ, Ö. And AKYOL, H. (2020) . "Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi." Tarih Okulu Dergisi , no.46, pp.1605-1629.

@article{article, author={ABDULKADİR SAĞLAM Et Al. }, title={Kelime Tekrar Tekniğinin Üçüncü Sınıf Özel Yetenekli Öğrencilerin Akıcı Okuma Düzeylerine Etkisi}, journal={Tarih Okulu Dergisi}, year=2020, pages={1605-1629} }