Atıf Formatları
Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ŞAHİN, "Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi," IV. International Symposium Social Studies Education , vol.15, Bolu, Turkey, pp.247-264, 2015

ŞAHİN, M. 2015. Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi. IV. International Symposium Social Studies Education , (Bolu, Turkey), 247-264.

ŞAHİN, M., (2015). Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi . IV. International Symposium Social Studies Education (pp.247-264). Bolu, Turkey

ŞAHİN, Mehmet. "Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi," IV. International Symposium Social Studies Education, Bolu, Turkey, 2015

ŞAHİN, Mehmet. "Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi." IV. International Symposium Social Studies Education , Bolu, Turkey, pp.247-264, 2015

ŞAHİN, M. (2015) . "Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi." IV. International Symposium Social Studies Education , Bolu, Turkey, pp.247-264.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Mehmet ŞAHİN}, title={Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Uygulanan Dönüt Etkinliği İle İlgili Öğretmen Adaylarının Görüşlerinin İncelenmesi}, congress name={IV. International Symposium Social Studies Education}, city={Bolu}, country={Turkey}, year={2015}, pages={247-264} }