Atıf Formatları
ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. BİLGEN And A. KARA, "ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA," 13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ , vol.2, Turkey, pp.875-883, 2014

BİLGEN, İ. And KARA, A. 2014. ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA. 13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ , (Turkey), 875-883.

BİLGEN, İ., & KARA, A., (2014). ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA . 13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ (pp.875-883). , Turkey

BİLGEN, İlknur, And ADNAN KARA. "ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA," 13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ, Turkey, 2014

BİLGEN, İlknur And KARA, ADNAN. "ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA." 13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ , Turkey, pp.875-883, 2014

BİLGEN, İ. And KARA, A. (2014) . "ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA." 13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ , Turkey, pp.875-883.

@conferencepaper{conferencepaper, author={İlknur BİLGEN And author={ADNAN KARA}, title={ÇEVRECİ ÜRÜNLERDE TÜKETİM DEĞERLERİ VE MARKA SADAKATİNİN SATIN ALMA NİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ VE BİR ARAŞTIRMA}, congress name={13. ULUSAL İŞLETMECİLİK KONGRESİ}, city={}, country={Turkey}, year={2014}, pages={875-883} }