S. ANMAÇ, "Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama," In Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , Serüven Yayınevi, 2024, pp.59-72.
ANMAÇ, S. Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama. 2024. In Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , Serüven Yayınevi, 59-72.
ANMAÇ, S., (2024). Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama. Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler (pp.59-72), Serüven Yayınevi.
ANMAÇ, Seyfettin. "Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama." In Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , 59-72. Serüven Yayınevi, 2024
ANMAÇ, Seyfettin. "Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama." Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler , Serüven Yayınevi, 2024, pp.59-72.
ANMAÇ, S. (2024) "Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama", Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler . Serüven Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={Seyfettin ANMAÇ}, chaptertitle={Chatbotlar ve Pazarlama: Bi̇bli̇oshi̇ny ile Performans Anali̇zi̇ ve Bi̇li̇msel Hari̇talama}, booktitle={ Pazarlama Alanında Uluslararası Araştırma ve Değerlendirmeler}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={},year={2024} }