Atıf Formatları
ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DURAN Et Al. , "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ," 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , 2016

DURAN, M. Et Al. 2016. ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ. 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ .

DURAN, M., DORUK, M., & KAPLAN, A., (2016). ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ . 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ

DURAN, MURAT, Muhammet DORUK, And ABDULLAH KAPLAN. "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ," 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, 2016

DURAN, MURAT Et Al. "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ." 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ , 2016

DURAN, M. DORUK, M. And KAPLAN, A. (2016) . "ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ." 3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ .

@conferencepaper{conferencepaper, author={MURAT DURAN Et Al. }, title={ARGÜMANTASYON TABANLI OLASILIK ÖĞRETİMİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AKADEMİK BAŞARILARINA VE KAYGILARINA ETKİSİ}, congress name={3. ULUSLARARASI AVRASYA EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ}, city={}, country={}, year={2016}}