Atıf Formatları
Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Fen Bilimleri Öğretimi Üzerine Yapılan Çalışmaların İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Karaer And M. Melekoğlu, "Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.4, pp.789-818, 2020

Karaer, G. And Melekoğlu, M. 2020. Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.4 , 789-818.

Karaer, G., & Melekoğlu, M., (2020). Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.4, 789-818.

Karaer, Gamze, And Macid Melekoğlu. "Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities," Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.4, 789-818, 2020

Karaer, Gamze And Melekoğlu, Macid. "Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.4, pp.789-818, 2020

Karaer, G. And Melekoğlu, M. (2020) . "Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities." Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi , vol.21, no.4, pp.789-818.

@article{article, author={Gamze KARAER And author={Macid Melekoğlu}, title={Reviewof Studies on Teaching Science toStudents with Specific Learning Disabilities}, journal={Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi}, year=2020, pages={789-818} }