Atıf Formatları
GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. KAPLAN Et Al. , "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, pp.187-206, 2015

KAPLAN, A. Et Al. 2015. GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2 , 187-206.

KAPLAN, A., DURAN, M., DORUK, M., & ÖZTÜRK, M., (2015). GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ. International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, 187-206.

KAPLAN, ABDULLAH Et Al. "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ," International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, 187-206, 2015

KAPLAN, ABDULLAH Et Al. "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, pp.187-206, 2015

KAPLAN, A. Et Al. (2015) . "GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ." International Journal of Human Sciences , vol.12, no.2, pp.187-206.

@article{article, author={ABDULLAH KAPLAN Et Al. }, title={GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ DESTEKLİ ÖĞRETİMİN MATEMATİK BAŞARISINA ETKİSİ}, journal={International Journal of Human Sciences}, year=2015, pages={187-206} }