Atıf Formatları
EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. DORUK, "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ," In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5 , Cetinje: IVPE, 2022, pp.161-178.

DORUK, M. MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ. 2022. In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5 , IVPE, Cetinje, 161-178.

DORUK, M., (2022). MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ. EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5 (pp.161-178), Cetinje: IVPE.

DORUK, Muhammet. "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ." In EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5 , 161-178. Cetinje: IVPE, 2022

DORUK, Muhammet. "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ." EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5 , IVPE, 2022, pp.161-178.

DORUK, M. (2022) "MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ", EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5 . Cetinje: IVPE.

@bookchapter{bookchapter, author ={Muhammet DORUK}, chaptertitle={MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ DOĞRULAMA BECERİLERİ: DİZİLERİN LİMİTİ ÖRNEĞİ}, booktitle={ EĞİTİM BİLİMLERİ Teori, Güncel Araştırmalar ve Yeni Eğilimler 5}, publisher={IVPE}, city={Cetinje},year={2022} }