Atıf Formatları
Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. KORKMAZER And N. EPÇELİ, "Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri," USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences , vol.1, Granada, Nicaragua, pp.239, 2017

KORKMAZER, G. And EPÇELİ, N. 2017. Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri. USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences , (Granada, Nicaragua), 239.

KORKMAZER, G., & EPÇELİ, N., (2017). Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri . USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences (pp.239). Granada, Nicaragua

KORKMAZER, GÜLESER, And NİLÜFER EPÇELİ. "Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri," USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences, Granada, Nicaragua, 2017

KORKMAZER, GÜLESER And EPÇELİ, NİLÜFER. "Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri." USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences , Granada, Nicaragua, pp.239, 2017

KORKMAZER, G. And EPÇELİ, N. (2017) . "Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri." USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences , Granada, Nicaragua, p.239.

@conferencepaper{conferencepaper, author={GÜLESER KORKMAZER And author={NİLÜFER EPÇELİ}, title={Yaz Tatilinin İkinci Yabancı Dil Olarak Almanca Öğrenme Sürecine Etkileri}, congress name={USOS 2017 1st International Congress on Social Sciences}, city={Granada}, country={Nicaragua}, year={2017}, pages={239} }