Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. YILMAZ, "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi," Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.19, pp.17-27, 2021

YILMAZ, Ö. 2021. Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi. Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.19 , 17-27.

YILMAZ, Ö., (2021). Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi. Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.19, 17-27.

YILMAZ, Ömer. "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi," Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.19, 17-27, 2021

YILMAZ, Ömer. "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi." Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.19, pp.17-27, 2021

YILMAZ, Ö. (2021) . "Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi." Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi , vol.10, no.19, pp.17-27.

@article{article, author={Ömer YILMAZ}, title={Öğretmen Adaylarının Uzaktan Eğitim Sürecinde Dijital Okuryazarlık Beceri Düzeylerine İlişkin Görüşlerinin Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi}, journal={Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi}, year=2021, pages={17-27} }