T. Melike Seda Et Al. , "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma," ÖNERİ , vol.12, no.45 (22), pp.357-373, 2016
Melike Seda, T. Et Al. 2016. Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma. ÖNERİ , vol.12, no.45 (22) , 357-373.
Melike Seda, T., PİRTİNİ, S., BAYRAKTAR, A., & BİLGEN, İ., (2016). Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma. ÖNERİ , vol.12, no.45 (22), 357-373.
Melike Seda, Türkmen Et Al. "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma," ÖNERİ , vol.12, no.45 (22), 357-373, 2016
Melike Seda, Türkmen M. Et Al. "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma." ÖNERİ , vol.12, no.45 (22), pp.357-373, 2016
Melike Seda, T. Et Al. (2016) . "Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma." ÖNERİ , vol.12, no.45 (22), pp.357-373.
@article{article, author={Türkmen Melike Seda Et Al. }, title={Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Tüketicilerin Satın Alma Niyeti ile İlişkisi Üzerine Bir Araştırma}, journal={ÖNERİ}, year=2016, pages={357-373} }