G. YILDIRIM, "TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ," Milli Egitim , vol.51, no.233, pp.665-687, 2022
YILDIRIM, G. 2022. TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ. Milli Egitim , vol.51, no.233 , 665-687.
YILDIRIM, G., (2022). TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ. Milli Egitim , vol.51, no.233, 665-687.
YILDIRIM, Gülsüm. "TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ," Milli Egitim , vol.51, no.233, 665-687, 2022
YILDIRIM, Gülsüm. "TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ." Milli Egitim , vol.51, no.233, pp.665-687, 2022
YILDIRIM, G. (2022) . "TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ." Milli Egitim , vol.51, no.233, pp.665-687.
@article{article, author={Gülsüm YILDIRIM}, title={TAXONOMIC REVIEW OF 2015 AND 2018 LIFE STUDIES CURRICULA OBJECTIVES 2015 ve 2018 HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİM PROGRAM KAZANIMLARININ TAKSONOMİK İNCELENMESİ}, journal={Milli Egitim}, year=2022, pages={665-687} }