Atıf Formatları
Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. KAYA Et Al. , "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, pp.354-371, 2024

KAYA, F. Et Al. 2024. Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2 , 354-371.

KAYA, F., KASAP, C., KARABULUT, H. A., & UÇAR, A. S., (2024). Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri. YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, 354-371.

KAYA, FEYAT Et Al. "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri," YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, 354-371, 2024

KAYA, FEYAT Et Al. "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, pp.354-371, 2024

KAYA, F. Et Al. (2024) . "Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri." YAŞADIKÇA EĞITIM , vol.38, no.2, pp.354-371.

@article{article, author={FEYAT KAYA Et Al. }, title={Özel Eğitim Öğretmenlerinin Yardımcı Teknoloji Kullanmaya İlişkin Deneyimleri}, journal={YAŞADIKÇA EĞITIM}, year=2024, pages={354-371} }