Atıf Formatları
THE EVALUATION OF ATTITUDES AND VIEWS OF PRESERVICE TEACHERS ON QUANTUM-BASED LEARNING
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

O. SARIGÖZ Et Al. , "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.12, pp.114-128, 2015

SARIGÖZ, O. Et Al. 2015. ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.12 , 114-128.

SARIGÖZ, O., CENGİZ, M. Ş., & Koca, M., (2015). ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ. ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.12, 114-128.

SARIGÖZ, OKAN, MEHMET ŞİRİN CENGİZ, And Murat Koca. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ," ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.12, 114-128, 2015

SARIGÖZ, OKAN Et Al. "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.12, pp.114-128, 2015

SARIGÖZ, O. CENGİZ, M. Ş. And Koca, M. (2015) . "ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ." ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ , vol.4, no.12, pp.114-128.

@article{article, author={OKAN SARIGÖZ Et Al. }, title={ÖĞRETMEN ADAYLARININ KUANTUM ÖĞRENME MODELİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ}, journal={ULUSLARARASI HAKEMLİ AKADEMİK VE BEŞERİ BİLİMLER DERGİSİ}, year=2015, pages={114-128} }