Atıf Formatları
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. F. TAŞLIBEYAZ, "Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi," In Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , Ankara: Nobel, 2022, pp.283-307.

TAŞLIBEYAZ, H. F. Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi. 2022. In Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , Nobel, Ankara, 283-307.

TAŞLIBEYAZ, H. F., (2022). Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi. Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi (pp.283-307), Ankara: Nobel.

TAŞLIBEYAZ, Hasan. "Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi." In Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , 283-307. Ankara: Nobel, 2022

TAŞLIBEYAZ, Hasan F. . "Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi." Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi , Nobel, 2022, pp.283-307.

TAŞLIBEYAZ, H. F. (2022) "Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi", Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi . Ankara: Nobel.

@bookchapter{bookchapter, author ={Hasan Ferşat TAŞLIBEYAZ}, chaptertitle={Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi}, booktitle={ Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi}, publisher={Nobel}, city={Ankara},year={2022} }