Atıf Formatları
Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. ŞAHİN, "Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). , vol.13, no.3, pp.129-154, 2012

ŞAHİN, M. 2012. Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). , vol.13, no.3 , 129-154.

ŞAHİN, M., (2012). Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi. Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). , vol.13, no.3, 129-154.

ŞAHİN, Mehmet. "Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi," Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). , vol.13, no.3, 129-154, 2012

ŞAHİN, Mehmet. "Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). , vol.13, no.3, pp.129-154, 2012

ŞAHİN, M. (2012) . "Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi." Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD). , vol.13, no.3, pp.129-154.

@article{article, author={Mehmet ŞAHİN}, title={Ders Kitaplarının Mesaj Tasarımı İlkeleri Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi (KEFAD).}, year=2012, pages={129-154} }