Dr. Öğr. Üyesi Hasan Ferşat TAŞLIBEYAZ


Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Özel Eğitim

Eğitim Bilgileri

2014 - 2021

2014 - 2021

Doktora

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Türkiye

2011 - 2013

2011 - 2013

Yüksek Lisans

University of Leicester, İngiltere

2005 - 2009

2005 - 2009

Lisans

Atatürk Üniversitesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Türkiye

Yaptığı Tezler

2021

2021

Doktora

Öğrenme güçlüğü açısından risk grubunda olan öğrencilerin belirlenmesine yönelik ölçme aracı geliştirme çalışması

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2013

2013

Yüksek Lisans

The role of technology in supporting students with dyslexia

University of Leicester

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Özel Eğitim

Akademik Unvanlar / Görevler

2021 - Devam Ediyor

2021 - Devam Ediyor

Dr. Öğr. Üyesi

Hakkari Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2021 - 2021

2021 - 2021

Araştırma Görevlisi

Hakkari Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

2014 - 2021

2014 - 2021

Araştırma Görevlisi

Ankara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Özel Eğitim (Dr)

2014 - 2014

2014 - 2014

Araştırma Görevlisi

Hakkari Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü

Verdiği Dersler

Lisans

Lisans

İşitme ve Görme Yetersizliği

Özel Eğitim ve Kaynaştırma

Öğrenme Güçlüğü

Risk Altındaki Çocuklar ve Eğitimi

Okul Öncesinde Kaynaştırma Programları

Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2022

2022

KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULANAN MESLEK LİSELERİNDEKİ ÖĞRETMENLERİN YETERLİK ALGILARIYLA DUYGU, TUTUM VE KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ

TAŞLIBEYAZ H. F., KAYA F.

V. ELMIS ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.106-107, (Özet Bildiri)

2022

2022

COVİD-19 PANDEMİSİNDE SOSYAL İZOLASYON SÜRECİNİN OTİZMLİ ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ, DAVRANIŞLARI VE EBEVEYN YETERLİK ALGISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ

KAYMAK A., TAŞLIBEYAZ H. F., KUTLU M.

V. ELMIS ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.108-109, (Özet Bildiri)

2022

2022

ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ AÇISINDAN RİSK GRUBUNDA OLAN ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI

TAŞLIBEYAZ H. F., KARGIN T.

32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, cilt.1, ss.29-30, (Özet Bildiri)

Kitaplar

2023

2023

Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler

TAŞLIBEYAZ H. F.

Özel Gereksinimli Gruplar ve Sosyal Hizmet: Riskler, Hizmetler ve Uygulamalar, CANDEMİR MEHMET LATİF, DURAN RESUL, DOĞAN HÜSEYİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.15-38, 2023

2022

2022

Erken Dönemlerde Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu

TAŞLIBEYAZ H. F.

Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Öğülmüş Kürşat, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.13-36, 2022

2022

2022

Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi

TAŞLIBEYAZ H. F.

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi, Ceylan Mustafa, Editör, Nobel, Ankara, ss.283-307, 2022

2021

2021

Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Okuma Öğretimi

TAŞLIBEYAZ H. F.

Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Okuma ve Okumanın Gelişimi, Laçin Emre, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.73-97, 2021