Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NDE DÜNDEN BUGÜNE TOPLU ÖĞRETİM ANLAYIŞI
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, 2019 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Perspektiften 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi: Ders - Öğretmen Kılavuz Kitapları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.451-469, 2017 (Hakemli Dergi)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
Hayat Bilgisi Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin Kullanıma Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021, (Özet Bildiri)
Sürdürülebilir toplum oluşturmada somut olmayan kültürel mirasın eğitim programlarına yansıması: hayat bilgisi
Uluslararası Sürdürülebilir Yaşam Konferansı: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları, Türkiye, 24 Aralık 2020, (Özet Bildiri)
3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabındaki Metinlerin ÇocukEdebiyatında “İzlek-Tema” Bağlamında İncelenmesi
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 23 - 27 Ekim 2019, (Tam Metin Bildiri)
Sınıf Öğretmenlerinin Temel Yaşam Becerilerine İlişkin ZihinselŞemaları: Hakkari İli Örneği
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 23 - 27 Ekim 2019, (Özet Bildiri)
BİLSEM Öğrencilerinin Sosyo-Demografik Dağılımlarının ve Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.794-795, (Özet Bildiri)
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ DERSİ “TEMEL YAŞAM BECERİLERİ”NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018, (Özet Bildiri)
Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının STEM Yaklaşımına Yönelik Sahip Oldukları Zihinsel Şemaların Belirlenmesi
17. uluslararası Sınıf öğretmenliği sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
BİLSEM Öğrencilerinin Sosyo-Demografik Dağılımları ve Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararsu sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018, (Özet Bildiri)
Öğretmen görüşlerine göre ilkokuma ve yazma öğretiminde öğrencilerin bilgi kaynaklarının kullanımı
II. uluslararası Doğunun Batısı Batının Doğusu Konferansı, 4 - 06 Temmuz 2017, (Özet Bildiri)
Pragmatizmin Eğitime Yansıması Olan Yapılandırmacılığın Değer Eğitimine Bakış Açısı
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 01 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
Yapılandırmacı Perspektiften 3 Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi Ders Kitapları Ve Öğretmen Kılavuz Kitabı
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ., 11 - 14 Mayıs 2016, (Özet Bildiri)
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KİŞİSEL VE MESLEKİGEREKSİNİMLERİ KONUSUNDA MESLEKTAŞLARINAÖNERİLERİ
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, (Özet Bildiri)
Hayat bilgisi dersinde sorumluluk becerisinin yeri
22 EğitimBilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
Kitaplar
Sınıf Öğretmenleri ve Adayları İçin Hayat Bilgisi Öğretimi
Eğiten Yayınları, Ankara, 2023
Hayat Bilgisi Öğretiminde Temel Yaşam becerileri
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
, Selçuk Şimşek, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.181-211, 2022
ilk yıllar programı
eğitim bilimleri alanında uluslararası araştırmalar XIV, bahadır gülbahar, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.45-59, 2022