Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜRKİYE CUMHURİYETİ’NDE DÜNDEN BUGÜNE TOPLU ÖĞRETİM ANLAYIŞI
Doğu Anadolu Sosyal Bilimlerde Eğilimler Dergisi
, cilt.3, sa.2, 2019 (Hakemli Dergi)
Yapılandırmacı Perspektiften 3. Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi: Ders - Öğretmen Kılavuz Kitapları
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.451-469, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Hayat Bilgisi Öğretiminde 5E Öğrenme Modelinin Kullanıma Yönelik Sınıf Öğretmeni Adaylarının Görüşleri
19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2021), Şanlıurfa, Türkiye, 12 - 14 Kasım 2021
Sürdürülebilir toplum oluşturmada somut olmayan kültürel mirasın eğitim programlarına yansıması: hayat bilgisi
Uluslararası Sürdürülebilir Yaşam Konferansı: Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları, Türkiye, 24 Aralık 2020
3. Sınıf Hayat Bilgisi Ders Kitabındaki Metinlerin ÇocukEdebiyatında “İzlek-Tema” Bağlamında İncelenmesi
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 23 - 27 Ekim 2019
Sınıf Öğretmenlerinin Temel Yaşam Becerilerine İlişkin ZihinselŞemaları: Hakkari İli Örneği
2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 23 - 27 Ekim 2019
BİLSEM Öğrencilerinin Sosyo-Demografik Dağılımlarının ve Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu (USOS 2018), Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.794-795
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ HAYAT BİLGİSİ DERSİ “TEMEL YAŞAM BECERİLERİ”NE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
V th International Eurasian Educational Research Congress, 2 - 05 Mayıs 2018
Sınıf Eğitimi Öğretmen Adaylarının STEM Yaklaşımına Yönelik Sahip Oldukları Zihinsel Şemaların Belirlenmesi
17. uluslararası Sınıf öğretmenliği sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
BİLSEM Öğrencilerinin Sosyo-Demografik Dağılımları ve Mutluluk Düzeylerinin İncelenmesi
17. Uluslararsu sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, 11 - 14 Nisan 2018
Öğretmen görüşlerine göre ilkokuma ve yazma öğretiminde öğrencilerin bilgi kaynaklarının kullanımı
II. uluslararası Doğunun Batısı Batının Doğusu Konferansı, 4 - 06 Temmuz 2017
Pragmatizmin Eğitime Yansıması Olan Yapılandırmacılığın Değer Eğitimine Bakış Açısı
XVIII. ULUSLARARASI AMSE-AMCE-WAER KONGRESİ, 30 Mayıs - 01 Haziran 2016
Yapılandırmacı Perspektiften 3 Sınıf Hayat Bilgisi Öğretiminin İncelenmesi Ders Kitapları Ve Öğretmen Kılavuz Kitabı
XV. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu ., 11 - 14 Mayıs 2016
SINIF ÖĞRETMENLERİNİN KİŞİSEL VE MESLEKİGEREKSİNİMLERİ KONUSUNDA MESLEKTAŞLARINAÖNERİLERİ
XIII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014
Hayat bilgisi dersinde sorumluluk becerisinin yeri
22 EğitimBilimleri Kurultayı, Eskişehir, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013
Kitap & Kitap Bölümleri
Sınıf Öğretmenleri ve Adayları İçin Hayat Bilgisi Öğretimi
Eğiten Yayınları, Ankara, 2023
Hayat Bilgisi Öğretiminde Temel Yaşam becerileri
HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ
, Selçuk Şimşek, Editör, Anı yayıncılık, Ankara, ss.181-211, 2022
ilk yıllar programı
eğitim bilimleri alanında uluslararası araştırmalar XIV, bahadır gülbahar, Editör, eğitim yayınevi, Konya, ss.45-59, 2022