Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
6. Sınıf Öğrencilerinin Kesir Kavram İmajlarının İncelenmesi (Kesrin Farklı Anlamları Temelinde)
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.7, sa.14, 2020 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmenliği Öğrencilerinin Rasyonel Sayı ve Kesir Kavram İmajları
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.6, sa.11, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Matematik Derslerinde İşbirlikli Öğrenmenin Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.134-157, 2019 (Hakemli Dergi)
Eğitim Sürecinde Geri Bildirim
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
, cilt.4, sa.7, ss.57-74, 2017 (Hakemli Dergi)
Lise Dershane ve Üniversitede Verilen Matematik Eğitimininİlköğretim Matematik Öğretmen Adayları TarafındanDeğerlendirilmesi
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.72-98, 2015 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Sınıf Öğretmenlerinin Diskalkuli’ye İlişkin Görüşleri
International Congress on Gifted and Talented Education, 1 - 03 Kasım 2019
Kesir Öğretimi Konulu Lisansüstü Tezlere İlişkin Bir Değerlendirme
UBEST, 2 - 04 Mayıs 2019
LİSE DERSHANE ve ÜNİVERSİTE MATEMATİĞİNİN İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
10. Matematik Sempozyumu, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015