Articles Published in Other Journals
2019 Türkçe Dersi Öğretim Programı ile 2024 İlkokul Türkçe Dersi Öğretim Programının Karşılaştırılması
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, pp.61-87, 2024 (Peer-Reviewed Journal)
Middle School Students’ Metaphorical Perceptions of the Concept of Poetry
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.11, no.3, pp.126-135, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation on Critical Thinking Tendency of the Turkish Teachers According to Some Variables
Bulletin of Education and Research
, vol.44, no.2, pp.1-16, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kurgusal Metinlerde Şiddet Olgusuyla Karşılaşan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ömer Seyfettin Öyküleri Bağlamında Şiddeti Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.1130-1160, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi İçin Yaptıkları Ders Dışı Faaliyetlere İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1-16, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Childrens Literature Works on Students Tendency to Violence
Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, vol.4, no.1, pp.132-143, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Akademik Tartışma Modelinin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.0, no.24, pp.10-20, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Göçmen öğrencilerin uzaktan eğitim sürecinde Türkçe derslerinde yaşadıkları sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.0, no.25, pp.85-99, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Bingöl Yöresinden Derlenen Masalların Çocuk Eğitimi Açısından İncelenmesi
Bingöl Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.75-92, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Baki ile Gelibolulu Mustafa Âli'nin "Etkilenme Endişesi" Bağlamında Değerlendirilmesi
ATLAS Journal Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.9, pp.403-407, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Türkçe Eğitiminde Yapay Zekâ Kullanımı ve Bu Alanda Kullanılabilecek Yapay Zekâ Tabanlı Uygulamaların İncelenmesi
1. Uluslararası WriteTec Yapay Zeka Çağında Sosyal Bilimler ve Sağlık Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 25 - 27 October 2024
Yapay Zekâ Tabanlı Uygulamaların Öğrencilerin Dört Temel Dil Becerisine Etkisi ile İlgili Öğretmen Görüşleri
1. Uluslararası WriteTec Yapay Zeka Çağında Sosyal Bilimler ve Sağlık Bilimleri Kongresi, Antalya, Turkey, 25 - 27 October 2024
Books & Book Chapters
İki Dillilere Türkçe Öğretiminde Okuma Becerisinin Ölçme ve Değerlendirmesi
in: Türkçe Öğretiminde Okuma Eğitimi El Kitabı, UĞURELLİ Yağmur Özge, DEDEOĞLU ORHUN Buket, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.501-521, 2023
Türkçe Eğitiminde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Araçları II: Proje ve Portfolyo Değerlendirme
in: Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, TÜRKBEN Tuncay, AYDIN Erkan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.165-195, 2023