Articles Published in Other Journals
Middle School Students’ Metaphorical Perceptions of the Concept of Poetry
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATION AND LITERACY STUDIES
, vol.11, no.3, pp.126-135, 2023 (Peer-Reviewed Journal)
An Investigation on Critical Thinking Tendency of the Turkish Teachers According to Some Variables
Bulletin of Education and Research
, vol.44, no.2, pp.1-16, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kurgusal Metinlerde Şiddet Olgusuyla Karşılaşan Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Ömer Seyfettin Öyküleri Bağlamında Şiddeti Algılamaları Üzerine Bir Araştırma
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.18, no.1, pp.1130-1160, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
The Effect of Childrens Literature Works on Students Tendency to Violence
Asian Institute of Research Education Quarterly Reviews
, vol.4, no.1, pp.132-143, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Ortaokul Öğrencilerinin Türkçe Dersi İçin Yaptıkları Ders Dışı Faaliyetlere İlişkin Görüşleri Üzerine Bir İnceleme
Muş Alparslan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, vol.1, no.1, pp.1-16, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Göçmen öğrencilerin uzaktan eğitim sürecinde Türkçe derslerinde yaşadıkları sorunlara ilişkin öğretmen görüşleri
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.0, no.25, pp.85-99, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Akademik Tartışma Modelinin Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Eğilimine Etkisi
RumeliDE Dil ve Edebiyat Araştırmaları Dergisi
, vol.0, no.24, pp.10-20, 2021 (Peer-Reviewed Journal)
Bingöl Yöresinden Derlenen Masalların Çocuk Eğitimi Açısından İncelenmesi
Bingöl Araştırmaları Dergisi
, vol.5, no.1, pp.75-92, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Baki ile Gelibolulu Mustafa Âli'nin "Etkilenme Endişesi" Bağlamında Değerlendirilmesi
ATLAS Journal Uluslararası Hakemli Sosyal Bilimler Dergisi
, vol.4, no.9, pp.403-407, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Books & Book Chapters
İki Dillilere Türkçe Öğretiminde Okuma Becerisinin Ölçme ve Değerlendirmesi
in: Türkçe Öğretiminde Okuma Eğitimi El Kitabı, UĞURELLİ Yağmur Özge, DEDEOĞLU ORHUN Buket, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.501-521, 2023
Türkçe Eğitiminde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Araçları II: Proje ve Portfolyo Değerlendirme
in: Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, TÜRKBEN Tuncay, AYDIN Erkan, Editor, Pegem Akademi, Ankara, pp.165-195, 2023