Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Göç Destanı’nın Değerler Eğitimi Bağlamında İncelenmesi

5TH INTERNATIONAL BLACK SEA MODERN SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, Rize, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2023, ss.66-67 Sürdürülebilir Kalkınma

Sorun Odaklı Bir Çocuk Edebiyatı Eseri: Aslanlarını Arayan Çocuk

II - INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON LITERATURE, CULTURE AND LANGUAGE, Ankara, Türkiye, 9 - 10 Haziran 2023, ss.40-41

The Investigation of Middle School Students' Perceptions About Hero of the Joke Temel

ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-VIII, Ankara, Türkiye, 9 - 11 Haziran 2023, ss.506-507

Türkçe Öğretmenlerinin Meslek Hayatlarında Yaşadıkları Sorunlar ve Bunlara Yönelik Çözüm Önerileri

II. TÜRK EĞİTİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020, ss.39-40

İkinci Dil Olarak Türkçe Öğrenen Suriyeli Öğrencilerin Yazma Çalışmalarında Yaptıkları Hataların Değerlendirilmesi

5th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2021, ss.134-135

TÜBİTAK Tarafından Yayınlanan Anna Milbourne’e Ait Eserlerin Merak ve Keşfetme Ögeleri Açısından Değerlendirilmesi

5th INTERNATIONAL MARDIN ARTUKLU SCIENTIFIC RESEARCHES CONFERENCE, Mardin, Türkiye, 15 - 16 Ocak 2021, ss.132-133

Türkçe Öğretmenlerinin İdeal Öğretmen Algısı

II. TÜRK EĞİTİM KONGRESİ, İstanbul, Türkiye, 24 - 25 Aralık 2020, ss.41

Lisa Papp'in Madeline Finn ile Kütüphane Köpeği Adlı Öyküsünün Çocuğa Görelik İlkesine Göre İncelenmesi

ANADOLU KONGRELERİ 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2020, ss.11-12

Domates Saçlı Kız Adlı Öykünün Çocuğa Görelik Açısından İncelenmesi

ANADOLU KONGRELERİ 5. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Diyarbakır, Türkiye, 26 - 27 Aralık 2020, ss.9-10

Bingöl'de Anlatılan Masalların Çocuk Eğitimi Açısından İncelenmesi

III. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, ss.219

Bakî İle Gelibolulu Mustafa Âlî’nin “Etkilenme Endişesi” Bağlamında Değerlendirilmesi

III. ULUSLARARASI KÜLTÜR VE MEDENİYET KONGRESİ, Mardin, Türkiye, 20 - 22 Nisan 2018, ss.220

Kitap & Kitap Bölümleri

İki Dillilere Türkçe Öğretiminde Okuma Becerisinin Ölçme ve Değerlendirmesi

Türkçe Öğretiminde Okuma Eğitimi El Kitabı, UĞURELLİ Yağmur Özge, DEDEOĞLU ORHUN Buket, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.501-521, 2023

Türkçe Eğitiminde Tamamlayıcı Ölçme ve Değerlendirme Araçları II: Proje ve Portfolyo Değerlendirme

Türkçe Eğitiminde Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi, TÜRKBEN Tuncay, AYDIN Erkan, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.165-195, 2023

Hızlı Okuma

Türkçe Öğretimi, Kardaş Naif, Kardaş Mehmet Nuri, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.171-189, 2022

Türkçenin Söz Dizimi Yönünden Temel Özellikleri ve Öğretimi

Dil Bilgisi Öğretimi, Kardaş Mehmet Nuri, Kardaş Naif, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.141-163, 2022

Türkçe Dersi Öğretim Programlarının Halk Bilimi Unsurları Açısından Değerlendirilmesi

Yılmaz Önay Armağan Kitabı, Öztürk Murat, Polat İrfan, Editör, Kitabevi, İstanbul, ss.367-384, 2021

Metrikler

Yayın

34

Atıf (Scholar)

22

H-İndeks (Scholar)

3

Atıf (TrDizin)

4

H-İndeks (TrDizin)

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları