Dr. Öğr. Üyesi Hasan Ferşat TAŞLIBEYAZ
Ana Sayfa
Eğitim Bilgileri
Araştırma Alanları
Akademik İdari Deneyim
Yayınlar & Eserler
Proje & Patent & Tasarım
Bilimsel & Mesleki Faaliyetler
Başarılar & Tanınırlık
Duyurular & Dokümanlar
İletişim
Özgeçmiş Dosyası İndir
Türkçe
English
Hakkari Üniversitesi
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Akademik Veri Yönetim Sistemi
English
Yayınlar & Eserler
Yayın Ağı
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kaynaştırma Eğitimi Uygulanan Meslek Liselerindeki Öğretmenlerin Yeterlik Algılarıyla Duygu, Tutum ve Kaygıları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KAYA F.
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
, cilt.13, sa.2, ss.465-477, 2024 (Hakemli Dergi)
Impact of COVID-19 in Turkey: Views of Parents on the Development, Behavior of Their Children with Autism and Self-Efficacy Perceptions
KAYMAK A.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KUTLU M.
,
ARI E.
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.31, sa.3, ss.484-497, 2023 (Hakemli Dergi)
Description of educational experiences and challenges faced by parents of children diagnosed with learning disability
ÇETİN E.
,
CEYLAN M.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, cilt.14, sa.3, ss.2761-2789, 2022 (Hakemli Dergi)
Kaynaştırma Eğitimi Tutum Ölçeği (KETÖÇ) - Öğretmen Formu: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
LAÇİN E.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.120-133, 2020 (Hakemli Dergi)
Zihinsel Engelli Öğrencilerin Okuma Ve Yazma Becerisini Arttırmaya Yönelik Çalışmaların Analizi
DALGA A.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
Social Sciences Studies Journal
, cilt.6, sa.64, ss.2602-2622, 2020 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ UYGULANAN MESLEK LİSELERİNDEKİ ÖĞRETMENLERİN YETERLİK ALGILARIYLA DUYGU, TUTUM VE KAYGILARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN BELİRLENMESİ
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KAYA F.
V. ELMIS ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.106-107
COVİD-19 PANDEMİSİNDE SOSYAL İZOLASYON SÜRECİNİN OTİZMLİ ÇOCUKLARIN GELİŞİMİ, DAVRANIŞLARI VE EBEVEYN YETERLİK ALGISINA ETKİSİNİN BELİRLENMESİ
KAYMAK A.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KUTLU M.
V. ELMIS ULUSLARARASI ÖZEL EĞİTİM KONGRESİ, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022, cilt.1, ss.108-109
ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ AÇISINDAN RİSK GRUBUNDA OLAN ÖĞRENCİLERİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK ÖLÇME ARACI GELİŞTİRME ÇALIŞMASI
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KARGIN T.
32. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Ankara, Türkiye, 2 - 04 Kasım 2022, cilt.1, ss.29-30
Kaynaştırma Eğitimi Uygulanan Meslek Liselerindeki Öğretmenlerin Yeterlik Algılarıyla, Duygu, Tutum ve Kaygıları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KAYA F.
5. ELMIS Uluslararası Özel Eğitim Kongresi, Konya, Türkiye, 25 - 27 Ağustos 2022
Gilliam Otistik Bozukluk Derecelendirme Ölçeği-2-TV Değerlendirme Aracının Otizm Tanısı Almış Bireyleri Sınıflama Doğruluğunun İncelenmesi
ACUNGİL A. T.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
KARADAŞ C.
Uluslararası Ankara Kongresi, Ankara, Türkiye, 28 - 30 Mayıs 2021
Öğrenme Güçlüğü Tanısı Bulunan Öğrenci Ailelerinin Çocuklarına İlişkin Eğitim Deneyimlerinin ve Karşılaştıkları Güçlüklerin Betimlenmesi
ÇETİN E.
,
CEYLAN M.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
29. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Aydın, Türkiye, 6 - 09 Kasım 2019
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerisi ve Yazma Süreci Bilgilerinin Karşılaştırılması
ÖZMEN E. R.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
ÖZGÜR YILMAZ Ç.
,
DEMİRYÜREK P.
10.ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, 28 - 30 Eylül 2017
Türkiye'de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor
BAKKALOĞLU H.
,
YILMAZ B.
,
ALTUN KÖNEZ N.
,
TAŞLIBEYAZ H. F.
,
ACUNGİL A. T.
26. Ulusal Özel Eğitim kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler
TAŞLIBEYAZ H. F.
Özel Gereksinimli Gruplar ve Sosyal Hizmet: Riskler, Hizmetler ve Uygulamalar, CANDEMİR MEHMET LATİF, DURAN RESUL, DOĞAN HÜSEYİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.15-38, 2023
Erken Dönemlerde Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
TAŞLIBEYAZ H. F.
Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Öğülmüş Kürşat, Editör, Vize Akademik, Ankara, ss.13-36, 2022
Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi
TAŞLIBEYAZ H. F.
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi, Ceylan Mustafa, Editör, Nobel, Ankara, ss.283-307, 2022
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Okuma Öğretimi
TAŞLIBEYAZ H. F.
Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Okuma ve Okumanın Gelişimi, Laçin Emre, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.73-97, 2021
Metrikler
Daha fazla metrik
Yayın
17
Atıf (TrDizin)
1
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Diğer Toplam)
1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları