Articles Published in Other Journals
Description of educational experiences and challenges faced by parents of children diagnosed with learning disability
International Journal of Curriculum and Instruction (IJCI)
, vol.14, no.3, pp.2761-2789, 2022 (Peer-Reviewed Journal)
Kaynaştırma Eğitimi Tutum Ölçeği (KETÖÇ) - Öğretmen Formu: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
, vol.2, no.2, pp.120-133, 2020 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Öğrenme Güçlüğü Olan ve Olmayan Öğrencilerin Yazılı İfade Becerisi ve Yazma Süreci Bilgilerinin Karşılaştırılması
10.ULUSLARARASI TÜRKÇENİN EĞİTİMİ-ÖĞRETİMİ KURULTAYI, 28 - 30 September 2017
Türkiye'de Okul Öncesi Kaynaştırma Konusunda Yapılan Araştırmalar Bize Neler Söylüyor
26. Ulusal Özel Eğitim kongresi, Eskişehir, Turkey, 5 - 08 October 2016
Books & Book Chapters
Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler
in: Özel Gereksinimli Gruplar ve Sosyal Hizmet: Riskler, Hizmetler ve Uygulamalar, CANDEMİR MEHMET LATİF, DURAN RESUL, DOĞAN HÜSEYİN, Editor, Eğiten Kitap, Ankara, pp.15-38, 2023
Erken Dönemlerde Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu
in: Dikkat Eksikliği ve Hiperaktivite Bozukluğu, Öğülmüş Kürşat, Editor, Vize Akademik, Ankara, pp.13-36, 2022
Metin Öğretiminin Türkçe Öğretimine Etkisi
in: Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi, Ceylan Mustafa, Editor, Nobel, Ankara, pp.283-307, 2022
Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Okuma Öğretimi
in: Özel Gereksinimli Öğrenciler İçin Okuma ve Okumanın Gelişimi, Laçin Emre, Editor, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, pp.73-97, 2021