Makaleler
7
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (3)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (1)
7. Teaching Children with Intellectual Disabilities through Video Prompting: Smartphone vs. Tablet
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD SPECIAL EDUCATION
, cilt.10, ss.33-49, 2018 (Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
8
4. Zihin Yetersizliği Olan Çocuklara Eğlence ve Serbest Zaman Becerilerinin Kazandırılmasında Farklı Teknolojik Cihazlarla Sunulan Video İpucunun Karşılaştırılması
27. Ulusal Özel Eğitim Kongresi Uluslararası Katılımlı, Türkiye, 8 - 10 Kasım 2017, (Özet Bildiri)
5. Otizm spektrum bozukluğu olan öğrencilere yiyecekiçecekhazırlama becerilerinin öğretiminde sesli anlatım içeren ve içermeyen video ipucununkarşılaştırılması.
26. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
6. Otizm spektrum bozukluğu olan çocuklara videoyla model olma kullanılarak yaya becerilerinin öğretimi
XVIII. Congress Amse-Amce-Waer Teaching and Training Today for Tomorrow, 30 Mayıs - 02 Haziran 2016, (Özet Bildiri)
8. Gelişimsel yetersizliği olan çocuklar için video ipucu: Birmeta-analiz (Video prompting for children with developmental disabilities: A meta-analysis).
ICECI2014-Uluslararası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (ICECI 2014- International Congress onEarly Childhood Intervention), 3 - 06 Nisan 2014, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2
2. Uygun Davranışları Arttırma
Uygulamalı Davranış Analizi, Erbaş Dilek, Yücesoy-Özkan Şerife, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.271-334, 2017